Klumpiga familjen

Ja, vi verkar vara rätt lumpiga i min släkt, just idag. Precis då jag hade klätt på mig för att fara ut på en cykeltur med kameran så klöste jag mig rätt hårt i tummen. Det ser ut som att jag har skärt mig på en kniv, men jag skar/klöste mig på min nagel! Hur lyckas man med det? Jag vet inte ens vad jag gjorde, helt plötsligt gjorde det bara ont i fingret och började blöda.
Skickar ett sms till mamma och berättar hur klumpig jag är. Då får jag till svar att dom skulle med morfar till VC, för han hade satt en krok i fingret! Och dom fick inte ut kroken på distriktet i Vidsel. Så nu är han "opererad" och går på penicillin.

Nä, nu är det nog bäst att byta om och fara iväg på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0