Läggdags

Nu tror jag att det mesta är gjort. Jag har lagt ner en massa kläder i resväskan inför imorgon, även skorna. Det enda som saknas är smink och hårgrejerna, men det kan jag ju inte packa ner förän efter tävlingen. Måste ju duscha och så. Så det får åka ner sist. Och medicinerna åker ner i handväskan imorgon också. Och när jag skrivit klart det här ska jag måla även min högra hand med mitt nya nagellack. Sjukt snyggt! Ni får se bild sen någon gång.

Hoppas ni alla håller tummarna för mig imorgon. 9:15 är det invägning. Sedan skynda hem för att äta frukost (spagetti och köttfärssås) och sedan tillbaka för att starta kl 10:00. Kommer bli sjukt spännande! Jag vet att jag inte är speciellt stark och inte kommer kunna slåss om förstaplatsen, men jag ska ändå göra mitt bästa och försöka klå Zara. Det är som mitt mål. Då får vi se hur det går. Har jag tid kanske jag slänger iväg en mobilblogg.

Sweet Dreams! Keep your fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0