Ledig fredagkväll

Kan ju inte säga att det är länge sen jag hade en ledig fredagkväll, för det hade jag förra fredagen. Men det hör till ovanligheterna. Är ju antingen och jobbar eller på blåset i Nnorrfjärden. Men ikväll har jag varit hemma i Älvsbyn.
Först åt jag middag nr 1, en varm macka. Sedan var jag och tränade, och när jag kom hem åt jag middag nummer 2, kyckling med sötsursås. Gott! Sen har jag sett på CSI:Miami och House och fixat nya fräsiga naglar! Men dom får ni se först på söndag, har varken tid eller ork att visa er nu. Ska upp på mindre än 7 timmar, så jag vill hinna sova åtminståne 6 timmar.
Jag och Stina har suttit och pysslat med en lek till lägret imorgonkväll. Kommer bli så skoj!
Nej, godnatt på er folket! Hörs igen på söndagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0