Sen natt/tidig kväll?

Ja, ibland undrar jag var man drar gränser för tidig morgon eller sen natt. Efter att jag hade jobbat klart igår och inna jag hade tagit mig hem så var klockan 2:20. Och innan jag hade lagt mig, läst och släckt lampan var den nog 3:15. Så då börjar man fundera. Somna jag halv 4 inatt, eller halv 4 på morgonen?

Jag själv drar nog gränsen där vid halv 4 ungefär tror jag. Halv 4, 4 på morgonen. Eller? Hmm.. Jag kanske somnade halv 4 inatt? Jag vet inte riktigt. Men jag vet med säkerhet att halv 5 är på morgonen. Men 4, är det morgonen eller natten?

Vaknade av att Annika skickade ett sms efter 8 någongång, men jag var för trött för att orka svara. Hade tänkt skicka Nej, men skickar jag sms är jag ju vaken. Så jag strunta i det. Istället ringer hon och väcker mig 9:25. Tack Annika, det var den sovmorgonen! Nä, men det passade alldeles utmärkt, annars har jag inte hunnit med den här dagen. Såg Glee med mamma, åt frukost och for hem till Älvsbyn. For och träna, åt sen lunch och läste bloggar. Hoppade i duschen, och när jag kom ut därifrån var det bråttom. Blåsa håret torrt och snabbplatta det, sen iväg på jobbet. Och här sitter man nu på rast.

Vad gör ni ikväll? Själv jobbar man till 21:15.

Kommentarer
Postat av: Erika

Har passat 2 söta trollungar! ;) <3

2011-02-10 @ 22:00:24
URL: http://www.mittlovihokksund.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0