Stress!

Hade ju planerat att jag skulle hinna så mycket idag efter jobbet. Det skulle målas snygga naglar, det skulle mås gott, det skulle packas och lagas mat. Istället har jag jobbat till 16:30. Då jag kom hem gjorde jag mat och åt den. Har hunnit ta bort det gamla gröna lacket från tårna och målat baslack på fingrarna. Nu är det dags att fara iväg till Norrfjärden.
så det blir att kvällspacka och fixa det sista. Får väl måla naglarna på hotellrummet imorgon, men dom kommer ju inte bli lika snygga som jag hade tänkt mig. Nåja, jag blev ju några kronor rikare! Kanske unnar mig en drink på krogen imorgon för den slanten!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaså du blir bara skadeglad du! :P

2011-02-25 @ 18:45:58
URL: http://sofieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0