15:00

Ja, då är det inte länge kvar nu då. 40 minuter. Är lite nervös, fast ändå inte. Men det blir säkert bra. Och som dom sa på jobbet, det växer ju ut igen. Jag får gå i buff i 2 månader, det är ju ändå vinter!

Tänk, att aldrig ska dagarna blir som man tänkt sig. Så fort jag varit iväg på mitt 15-möte så ska jag iväg och jobba igen. Vikarien som skulle ha varit ikväll mådde inte så bra i magen, stanna hemma tack! Och bemanningsenheten fick inte tag i någon vikarie. Så då fick Elli byta till det längre kvällspasset, så tar jag det som börjar 16. Kanske blir lite sen, men det må då vara. Dom är ändå två personal, Pernilla går intro ikväll. Så det ska nog gå bra det här. Så ni får se förändringen först ikväll.

Nä, nu ska jag ner och hämta upp julkartongen igen, här ska julen packas undan i 10,5 månader.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

de hade jag tänkt! ;)

2011-01-11 @ 15:24:25
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0