Arbetsgivarintyg

Fick hem alla mina arbetsgivarintyg idag, både från Hotellet och Kommunen. Det från Hotellet var tunt, bara två papper. Men det från Kommun, herregud! 5 olika intyg, totalt 14 sidor! För 12 månader! Eller egentligen 9, för jag jobbade ingenting januari-mars.
För april har jag två intyg, ett på 5h, det andra på 19h. 5h jobbade jag på Lärkan den 1 april tror jag det var. Och 19 timmar tror jag kommer ifrån då vi började inreda och starta upp Fyrklövern.
Nästa intyg är från 3 maj - 14 september, min första + andra anställning. Den låg på 75,11%.
Nästa intyg är dom två resterande veckorna av september, då jag gick ner på 70,49%
Sen från 1 oktober - 31 maj så har jag ett intyg på 70,84%. Inte är det ofta man hinner gå på 3 anställningar på ett halvår, på samma arbetsplats! Vi måste ju ska ha rekordet på det!

Nåja, ska skicka iväg intygena sen, vet inte om jag orkar skriva nu, eller om det får vänta till imorgon eller fredag. Det kommer ju ändå ingen och hämtar dom, det är ju röd dag imorgon, och halvdag idag. Undra hur många frimärken jag måste ha? Måste nog väga alla dessa papper, det blir totalt 18 papper tror jag. Herregud alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0