Fixa till lite

Har varit och sett film med Annika och Anton nu. Kommer inte ihåg vad den hette, men den var animerad i alla fall. Och riktigt kul! It's so fluffy!

Nu ska jag ta tag i lägenheten. Imorgon hade jag inte tänkt göra en massa tråkiga saker, utan lite roligare. Som att sola och fara iväg till Stockholm! Så nu ska jag ta och diska undan all disk och packa upp all ren tvätt. Sen ska jag packa resväskan inför imorgon. Ska även försöka hinna stryka gardinerna och hänga upp dom. Hade även tänk fixa tavlorna på snyggflickorna mina, det går ju liksom egentligen ganska fort. Var det något mer? Kanske väntar med dammsugningen och renbäddingen till imorgon, fast det beror på hur snabb jag är nu.



Klara, färdiga, !

Kommentarer
Postat av: Martin

Despicable me!! IT'S SO FLUFFY IM GONNA DIE!!! :D:D Såg den igår jag :)

2011-01-22 @ 08:35:40
URL: http://stordragon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0