Förändring del 1 - Ny hårfärg

Imorgon börjar mitt nya liv. Verkligen. På riktigt! Jag är supertaggad! Och när man ändå ska ändra sina mat- och träningsvanor, försöka förändra sin kropp och sitt sinne, varför inte förändra sitt utseende också?

Jag ska inte berätta allt jag har tänkt göra, utan ni lär ju märka det. Men jag börjar lite snällt med att ändra hårfärg.



Ja, jag kan ju inte säga att jag blev riktigt nöjd. Eller, jag är ju inte missnöjd, men det blev inte alls som jag tänkt mig. Jag hade förväntat mig en anings ljusare nyans på mitt redan bruna hår, eller bara lite mer glans och lyster. Men istället blev det rött! Jag har oftast färgat mitt hår i en röd nyans, men nu när jag inte tänkte det alls, så blev det det. Nåja, det är ju inte knallrött.



Den här färgen som jag använde heter Rum Coffee på engelska, och mörk beigeblond på svenska. Alltså, det borde inte finnas ett endaste rött pigment i den här färgen, men håret blev det ändå. Nåja. Nästa gång blir det nog att färga håret hos frissan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0