Onsdag

Har varit en sjukt lugn dag på jobbet idag. Så himla skönt! Vi har avtackat våran gamla chef, och till det hade jag bakat semmelmuffins. Dom blev faktiskt riktigt goda! Hade aldrig gjort dom tidigare, så det var som spännande att se hur dom skulle smaka. Och dom fick klart godkänt! Och så är dom ju inte lika stora och mastiga som vanliga semlor är. Recept kommer upp på LottaBakar så småningom.


Måste bara få visa hur stark min mamma är. I söndags skulle vi göra frukost, rostade mackor. Men jag hade bara ost i frysen, så hon började tina den och skulle sen dela på den. Ja, alltså inte en hel ostbit, utan jag hade färdigskivad ost. Så när hon skär så tar hon i så mycket att kniven går av! Hur snyggt var inte det säg?!

Nu ska jag äta pannkaka till middag och se lite film tror jag. 18:30 ska jag iväg med Malin och träna. Elli sviker för mys med mannen, men man måste ju passa på när det finns tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0