Personlig Tränare

Visst låter det grymt med en egen PT?! Men det kanske inte är så grymt som det låter. Min storebror har hjälp mig på gymmet ikväll. På det övre gymmet, där alla stora, starka pojkar håller till. Inte nere på maskinerna där flickorna och dom gamla gubbarna är. Jag kan lova att jag kände mig rätt bortkommen. Kan ju typ ingenting, och var typ enda tjejen där. Och så sisådär 10 killar i olika åldrar. Jag kände mig rätt borta som sagt.



Johan körde stenhårt med mig, 9 olika övningar. Jag kommer vara invalid i några dagar framöver tror jag. Imorgon blir det bara kondition igen, vet inte om jag ska på löpbandet eller på crosstrainern. Går jag på CTn så kan jag ju läsa en bok samtidigt, på löpbandet blir det ju att se på TV. Kanske måste kolla vad det går på TV imorgon.

Johan har nu fått i uppgift att lägga upp ett träningsschema för mig, ska bli spännande att se hur det ser ut.

Nu ska jag se på Änglagård - Andra sommaren innan det blir dags för sovning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0