Tisdag

Himmel vad trött jag var imorse. Men så blir det när man inte kan somna i tid. sov ju till halv 11 igår, inte konstigt att man somnar närmare 1 på natten då.
Var meningen jag skulle sluta 15 min tidigare idag, men pga ett möte jag satt på så blev det istället 20 minuters övertid. Har ni 50 minuters övertid, när ska jag hinna ta ut det? Vi har nog tajt schema som det är. Får väl försöka ta ut en kvart här och var. Eller skriva upp mötet som 30 minuters övertid och försöka ta ut 20 minuter sen istället. Vi får väl se helt enkelt.

Har inte gjort många knop idag. Min rygg är stel, känns nästan som träningsvärk. Men vad jag tränat är mig ett mysterium. Har sett Morden i Midsomer och CSI idag. Har även suttit typ 40 minuter i massagefåtöljen på jobbet, det var skönt.

Nu ska jag se Mentalist och NCIS, sen läggdags. Lär somna rätt fort ikväll.

Imorgon blir det att fara och jobba på Havbadet. Är ju trettondagsafton, brukar visst vara värsta partyt då. Så det blir väl en massa spritservering och diskplock. Hoppas verkligen att man slipper jobba till 5 på morgonen!


Kommentarer
Postat av: Sofia W

The last song är favorit här också! :)

Har hört att filmen Brothers också ska vara bra, men har aldrig sett sen än.

2011-01-05 @ 08:48:54
URL: http://ssofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0