Trevlig vanlig kväll

Har ätit köttfärslimpa med fetaos och soltorkade tomater i. Gott! Sedan har jag beställt hem allt ur Ellos-katalogen. Nästan i alla fall. Kändes inte alls som att jag hade så många grejer, men summan hamnade på 2700! Så det var bara att börja sålla bort. Så någon dag framöver blir det att beställa, har inte gjort det. Bara bestämt mig för vad jag ska beställa.



Sedan har jag ätit mammas goda marängtårta, mums! Sett CSI:Miami. Myst på med Ronja och hört Bellas glada skratt inifrån badet. Tror hon satt och badade i en timme! Lillrussin blev hon allt.

Nu ska jag lägga mig i soffan och sova. Ja, här i Vidsel är man inte nog fin för en säng, utan det blir soffan. Men vad gör man inte för småprinsessorna?!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0