Bland buskar och sten

Innan jag for hem på timmar skulle jag dra ett varv på Åsen. Sagt och gjort, jag for iväg. Men jag tänkte jag skulle variera mig lite och springa andra vägen. Jag sprang på och gick emellanåt. Och när jag kommer till där stigen/vägen svänger så tänkte jag att nu är det inte långt kvar. Men jag känner inte riktigt igen mig. Så hamnade jag helt plötsligt nere vid Stigarna, och fick springa på en liten smal stig. Tänkte att den skulle leda upp till stora stigen igen. Men inte. Istället hamnade jag precis bakom Åsens förskola och fick springa snett i backen bland buskar, ris och sten. Jag totalmissade alltså den riktiga stigen där stigen svänger. Jag svängde lite för lite med andra ord. Men det gjorde absolut ingenting, för hade jag inte gjort det hade jag missat Tea! Kul att se henne igen efter, 2 år är det väl nu? Hoppas vi ses någon fler gång i sommar!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hur kan man springa vilse efter ett spår som de bara är att följa? :P

2011-07-03 @ 21:41:26
Postat av: Tea

Ja, det var så himla roligt att se dig igen! :D

2011-07-10 @ 10:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0