Bra byte

Har inte kunnat visa er klädbytet jag och Zara gjorde i förra veckan eftersom att Sofie kanske läser och inte har fått veta något. Dom hade nämligen hennes möhippa igår, och dom hade klätt ut henne till Stålkvinnan.



Zara fick ta det här röda linnet plus ett blått likadant mot att jag fick en blå klänning av henne. Helt klart bästa bytet jag någonsin har gjort! Inte för att jag har gjort så många klädbyten i mitt liv, men ändå.


Den kanske inte ser så märkvärdig ut när den hänger så där, men här kommer en bild när Zara har den på sig på Ronjas dop.


Hittade inga superbra bilder, men här syns den då i alla fall.

Bra byte, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0