Forrest Gump

Nu har jag sett klart Forrest Gump, en av filmerna på listan ni vet. Vilken sjukt bra film alltså! Att jag inte har sett den tidigare. Har alltid trott att det har varit någon typ av action-film, att Forrest Gump var en polis eller soldat eller så. Lite rätt hade jag ju med det där om soldat, men inte så som jag trodde.


Trots sin avsevärt begränsade intelligens lyckas Forrest Gump bli elit-idrottsman, krigshjälte i Vietnamkriget och framgångsrik affärsman. Men det enda Forrest egentligen vill är att hans stora kärlek Jenny ska ha det bra.

Kommentarer
Postat av: m

Ja det är en av dom bättre filmerna. Sen är ju Tom Hanks otroligt bra. Det finns fler riktigt bra filmer bla nyckeln till frihet och den gröna milen

2011-07-21 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0