Ingen löpning idag

Packade löparkläderna imorse innan jag for på jobbet. Tog på mig dom och skulle cykla hem innan jag skulle ut och springa (det har regnat så jag ville inte springa på Åsen och göra samma misstag igen). Men Så kom jag på att jag inte orkar idag, inte ids. Så imorgon blir det en runda istället, en mycket längre runda än vad jag brukar springa! Som kompensation för idag. Låter väl inte så fel.
Blev så peppad att springa längre då jag läste på Hannas blogg att hon just sprungit 1 mil på 1.05!! Grymt bra gjort!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, tack! Är grymt nöjd själv faktiskt, Man klarar nog mer än man tror bara man försöker :)



Fina bilder du tagit från Digiloo! :)

2011-07-26 @ 18:03:01
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0