Lägre uppdatering

Ursäkta den uteblivna uppdateringen igår. Jag hann faktiskt inte riktigt med det. Jobbade till 12 igår. Hann inte mer än hem innan jag blev utringd som resesällskap. Kom hem 19:30 på kvällen och då tryckte jag bara i mig lite snabbnudlar innan jag cyklade över till Jennifer. Satt och lena oss till drygt 21:30 innan vi båda kände att vi var trötta och behövde sova. Hem och lägga sig och sova. Det var måndagen det.

Idag steg jag upp 8:30 för att kolla vädret. Såg lovande ut, så jag åkte hem till lilla mor. Fixade lunchlåda och så drog vi upp till forsen har har legat där på stenarna och mått gott. Vi har faktiskt fått lite färg båda två, trots att solen mest bara har kikat fram lite då och då. Tur att molnen inte är så tjocka och att det inte blåste så mycket. Har varit riktigt behagligt.

Ikväll blir det jordgubbar och grädde till Morden i Midsomer.
Imorgon frukost på hotellet och kväll på Nyberga.

Bara 2 dagar kvar nu!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0