SEMESTER!!

Idag kl 15 fick jag semester! Jihaa! Det känns helt overkligt att jag, som "bara" har varit vikarie i alla dessa år, äntligen har förtjänat en riktig sommarsemester! Och gissa hur jag inleder den? Med jobb imorgon! Haha! Jag är ju en lite för snäll människa ibland, men det blir imorgon och sen inget mer jobb förän den 18 juli. Så det blir 9 dagars ledighet.

Början av semestern verkar ska bli hyffsad, med slutet verkar ska bli regnigt. Men då kanske jag får tid till min nya design. Har länge tänkt att jag måste byta design på bloggen, men jag har inte riktigt haft tid, ork eller lust. Men nu kan jag inte skylla på det.

Då jag slutade kl 15 for jag ett varv på Åsen, bästa varvet hittills! Sen hem för dusch, handling och nu är jag i Vidsel. Vet inte vad kvällen bjuder på, men ska försöka få hårfria ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0