Sen kväll

Jobbade på hotellet igår, fick vara bufféansvarig. Hade det ändå ganska hyffsat lugn. Fick städa undan lite kartonger, fylla på kylarna, hjälpa dom andra. Dukade upp för ett bröllop. Åt hamburgertallrik kl 23 på kvällen med dom andra 5 tjejerna. Sedan satt jag och Frida och vet linneservetter i en timme. Hoppas dom duger och att dom har fått legat till sig lite under natten. Slutade strax efter 1, la mig i sängen 1:57.

Hunnit bli väckt två gånger på morgonen av sms. Efter andra smset så läste jag lite i min bok, har bara 90 sidor kvar nu! Sitter nu och äter frunch i form av snabbnudlar. Har hunnit vara och sola och handlat finncrisp och grädde också. Nu blir det att se film innan jag börjar jobba om 2 timmar.

Kommentarer
Postat av: malin

Har funderat på att söka, pratat med Ellie om det.. Ligger bra till på LASen :) Ska ringa på måndag tror jag..

2011-07-02 @ 15:19:12
URL: http://maaalinp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0