Besök

Nu har precis mitt besök farit iväg på skilda håll. Jag, Jennifer och Linda har sett första akten av Jennifers spex. Ni vet, det jag var ner och såg i Örebro i våras. Riktigt kul i alla fall!

Nu ska jag cykla bort på Nyberga och jobba några stackars timmar. Hoppas det blir mindre stressigt ikväll än vad morgonen var.



Steg upp i god tid (7:30) för att jag skulle hinna med att baka Martins födelsedagstårta som han hade beställt. Jag jobbar hela helgen och han ska firas imorgon, så var tvungen att göra den idag. Men allt tog sån himla tid! Kakan ville aldrig bli färdiggräddad, och det drog ut på tiden. Sen skulle den kallna, i den här värmen. Frysen fick det bli. Ja, hujja vilken stress. Och nu måste jag stressa bort på jobbet! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0