Jobb jobb jobb

Ursäkta den låga uppdateringen, men jag jobbar nonstop känns det som. Har jobbat 3 dubbelskift den här veckan, så jag börjar vara lite trött i fötterna. Men imorse sov jag till strax efter 10 utan väckning från mobilen! Yääy! Det var inte igår det! Förhoppningsvis kan man ha en liten sovmorgon imorgon också, vilken lyx!

Om en timme ska jag, mor och far iväg på 50-årskalas! Sjunga grattis och äta tårta!
Hade planerat att jag skulle hinna sola lite idag, men det finns ingen sol idag, det är nästan så det ska till att börja regna istället. Nåja, jag hann vara ute en timme igår, så jag ska inte klaga. Och två timmar i fredags.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ibland är det så, dygnets timmar räcker inte riktigt till :) Dock är jag ju upptagen av Asse och inte av jobb, men jag förstår hur det är :)



Sv: Då tänker vi likadant, naket vill jag inte lägga upp..Halvkroppsbilder från badet kan vara okej, men det är så olika från bild till bild :)

2011-06-13 @ 22:07:00
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0