Underbart väder!

Jobbade till 15 idag, fast jag smög mig ut lite tidigare. Hade en kvart att ta ut sen tidigare, så då tog jag ut den nu. For och sprang ett varv på Åsen, gick ännu bättre idag än igår, det kändes då så. Gick betydligt mindre nu.

Sedan cyklade jag hem, slängde av mig mina blöta träningskläder och hoppade i bikinin. Hämtade upp Jennifer, Tobbe och Annika så åkte vi till Korsträsk och badade. Så härligt! Badade länge och satt sen en stund på stranden och planerade lite.
Jag och Jennifer var förresten dit igårkväll och badade, var riktigt skönt då också, fastän klockan hade hunnit bli 21:30.



Nu ska jag iväg till Jennifer för att planera mera, äta melonsallad och se på film. Bra avslut på dagen med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0