Bild 29 - Den nyaste bilden på dig själv



Det här var ju inte riktigt vad jag tänkt mig, men det är den nyaste bilden på mig själv. Fredagkväll åkte jag på världens värsta magsjuka. Behöver inte gå in på detaljer, men jag har inte orkat någonting. Har till och med svimmat två gången under första dygnet. Igår fick jag åka in till Piteå för att få dropp i några timmar, och sen fick jag åka hem igen. Men här ser jag ju rätt frisk ut om man jämför med hur jag såg ut i lördags.

Orkar inte sitta uppe så länge åt gången, så jag ska lägga mig ner en stund igen. Men det är framsteg bara det, att jag orkar sitta uppe. Så fort jag har satt mig upp tidigare har jag fått världens hjärtklappning och pulsen har rusat.

Nej, TV en stund till då. Har nog aldrig slösett så mycket på TV som i helgen. Eller sett och sett, men jag tror ni förstår.

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch ja detta var värsta magsjukan ever. Tur vi fick komma in och tanka upp dig igår. Du skulle lagt upp bilden jag fick av dig:(

Kram och krya på dig gumman

2011-03-29 @ 13:13:23
Postat av: Lina

Sv: Men du är inte bitter...?

Jag tror att man är extra noga att tvätta och sprita sig och så när man vet att man varit mycket i det liksom. Jag spritade ju till och med mobilen och allt ;)

Trodde jag skulle åka dit, men jag verkar ha klarat mig :)



Man vill ju inte att nån ska få det, oavsett om man varit i det eller ej..

Men du verkar ha åkt på en riktig helvetesmagsjuka! :( Till och med svimmat och åkt in för dropp! Inte kul.. Hoppas du blir bättre snart! Men vila upp dig och kom inte tillbaka för fort, även om vi saknar dig på jobbet :)

2011-03-30 @ 10:34:55
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0