Hemma igen

Då var man hemma i Älvsbyn igen då. Och här har det tinat må ni tro! Massor! Men jag var förvarnad, det har tydligen regnat. Solen skiner och det blåser litegrann. Och nu ska jag äta frukost och se en herrans massa inspelade avsnitt. Hoppas bara att boxern har varit snäll och spelat in allt åt mig, annars måste det fixas på annat sätt.

På mindre än 2 dygn har jag lyckats se 6 filmer! Inte illa va?! Och alla har varit drama/kärlekskomedier/ungdomsfilmer. Jennifer har ju praktik, så då har jag hunnit se lite filmer medan hon varit borta. Och gått på stan också förståss. Fick med mig en söt tröja och lite sånt, men det kan jag visa lite senare. Dusch och frulle var det va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0