Vart tog tiden vägen?

Slutade 11:45. For och solade och sen och handlade. När jag kom hem pratade jag med mamma en stund på telefon innan jag satte igång med att öva NUS-låtar. Uscha buscha så dåligt det kommer gå på stämrepet. Inte lätta saker det där inte. Övade betydligt längre än vad jag hade tänkt, men det är ju bara bra. Seda blev det vaxning och rakning av benen innan en skön dusch. Och här sitter jag nu. Ska smörja in mig med go´luktande lotion och sätta mig i soffan och se på NCIS, House, Greys Anatomy och Off the map. Ska bli spännande att se vad det sistnämda är för sorts läkarserie.

Och eftersom klockan snart är 16 och det är 4 timmar sedan jag åt lunch så är det väl bäst att äta lite middag också innan man svälter ihjäl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0