Vitt

Igår då jag slutade jobba for jag hem och snabbpackade och åkte sen till Vidsel. Blev hasselbackspotatis och kött till middag! Gott! Sedan såg vi TV hela kvällen, med ett litet uppehåll då jag gjorde egen chokladpudding! Alltså, inte den sorten man blandar pulver och mjölk, utan RIKTIG chokladpudding! Den blev väldigt god, men jag fick inte till konsistensen, eller hårdheten riktigt. Ska ändra om lite i receptet, och så kommer det bilder sen också. Martin hade kvar sin kamera hemma, och eftersom jag hade kvar mina i Älvsbyn så lånade jag hans. Men tror ni han har ett vanligt minneskort i sin? Nej, inte då. Så jag måste be han maila bilderna till mig sen.

Idag blev man väckt 8:30 av mamma, ingen sovmorgon här inte. Grötfrukost till Supernatural. Sedan var det bara att börja arbeta. Luktar inte så gott där nu kan jag lova, tur man kan sova hemma i Älvsbyn, luktfritt!

Var förbi Johan och Zara med några grejer nu ikväll. Ronja kan nu vända sig från mage till rygg! Duktig tjej! Sen är hon definitivt den gladaste flickan som finns! Isabelle var väldigt glad och snäll som liten, men Ronja är ännu gladare och snällare! Att man nu kan bli det. Johan kittlade henne med skägget så hon skrattade och skrek av förtjusning. Tror ni fasterhjärtat smälter nå?! Imorgon ska kameran med dit, för jag och mamma ska vara barnvakt.

Nu, sova. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0