Fransk manikyrpenna

Som jag berättade tidigare så införskaffade jag mig en fransk manikyrpenna. Har länge tänkt köpa en, men det är lite dyr så har inte köpt den tidigare. Men nu när jag är inne i en fransk maniky-period så köpte jag en. För mitt vita nagellack täcker inte alls, så då tänkte jag att en penna måste ju vara bra. Så här blev resultatet:



Rikitigt snyggt blev det! Och enkelt var det att måla med den också! Man skakar pennan några gånger för att blanda färgen, sedan ska man trycka in spetsen några gånger för att fylla den med färg. Sedan är det bara att börja måla.
Tyvärr så satt det inte alls så bra som man hade kunna hoppats, trots att man har ett lack ovanpå. Men färgen är ganska vattnig, så det är nog därför. Men trots att den är vattnig så täcker den jättebra! Men som sagt, det sitter dåligt, men vill du vara fin för en kväll så är det jättebra.
I och för sig kan man säker försöka måla flera varv topplack för att få det att sitta bättre, ni får väl prova och se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0