GratisBio

Nu måste jag tipsa om något som ALLA borde vara medlemmar i, nämligen GratisBio.se. Det hela går ut på att man väljer en premie man vill ha, till exempel ett presentkort på H&M eller en biobiljett. Sedan samlar man ihop poäng, och när man har alla poäng som behövs väljer man den premiern och så skickas det hem till dig! Och det är som det låter, helt gratis!
Jag samlar ihop poäng genom att vara aktiv, dvs besöka GratisBio varje dag, och att klicka på länkar, dvs besöka hemsidor. Thats it! Jag lägger undan drygt 5 minuter per dag till detta, och så småningom kommer jag att få ett presentkort eller annan premie hemskickad. Hur enkelt och bra är inte det?! Gratis är gott!



Klicka på bilden och bli medlem, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0