Radioaktiv i Storforsen

Imorse så for jag och mormor till Storforsen för att gå Radioaktiv. Det var kallt och blåsigt, men så fort vi fick börja gå så var det riktigt skönt. Vi gick från Hotellet och naturstigen upp till övre Forsen. Där stod pappa (hotellvaktmästaren), hotellchefen och en till och grilla korv åt oss. Bröd och dryck fick vi också! Efter alla ätit så började vi traska neråt igen.





När vi kommit oss ner tog vi bilen upp till övre Forsen igen, för då kom mamma, morfar och Bella. Så då gick vi ut till pappa igen så dom fick sig en korvsnärt. Bella var väldigt intresserad av forsen, så pass mycket att hon pekade på den och sa Bada! Men det fick hon inte säg.





När vi kom hem åt vi stekt korv (korv igen) och potatisgratng till lunch (rester kan det även kallas) och sedan skyndade jag mig till Älvsbyn för att fortsätta putsa fönster på jobbet. Och där har jag varit hela kvällen. Jobbat alltså, inte putsat fönster i 7 timmar.


Hittade den här bilden på alvsbyn.just.nu som var där och fotade. Ser ni mig?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0