RixFm Festival

Spelplats: F21, Luleå
Konsertstart: 15.15
Artister: Släpps snart



Kanske lite udda att ha det på F21, men läste att det tydligen är öppen dag på F21 då, och det brukar visst komma sjukt mycket folk! Så kan dom inte komma på Lulekalaset så är väl den dagen en ganska bra. Även fast många tycker det är för långt från centrum. Bortskämda ungar! säger jag då. För oss andra som måste åka några mil för att ens ta oss till minsta lilla event så spelar det inte så stor roll om det är i centrum eller 1 mil utanför. Vi kommer ändå. Är ni bortskämda centrumbarn så lata att ni inte orkar sätta er på bussen/i bilen, skit i att komma då och sluta klaga.

Tyvärr så tror jag att jag jobbar, så jag missar det nog ängå. Riktigt synd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0