Snabb uppdatering

I söndags var det rätt bra väder så jag och Zara for och cyklade till Älvsbyn. Blev nästan mellan 3,5-4 mil i rumpan och benen. Om man räknar bort våra korta pauser så tog det ganska exakt 2 timmar och 5 minuter att cykla Vidsel-Älvsbyn. I motvind! Fram till Nystrand-Stockfors korsningen gick det rätt bra, men sen var det en jäkla motvind. Vi skojade och sa att om vi vänder hem till Vidsel igen så glider vi nog nästan hela vägen, att det skulle vara enklare att cykla tillbaka än att cykla sista biten till Älvsbyn. Och så lätt det gick för mig att cykla från Östermalmskorsningen vid bron och hem till mig så skulle vi nog ha vänt tillbaka till Vidsel. Har aldrig varit med om så lättsam cykling som då!

Kl 15 var jag på kyrkan och lyssnade till Artic Light, grymt duktiga körtjejer! Som sammet för öronen är deras röster tillsammans!

Kl 21:15 var det bio med mor och bror i Piteå, Pirates 4! Riktigt bra film! Se den.

Nu ska jag se CSI och sen sova. Imorgon blir det eventuellt en cykeltur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0