Svettig? Inte alls!

Har både glömt och inte haft tid att lägga ut dessa bilder förän nu. Jag och Zara cyklade ju till Älvsbyn förra söndagen. Vi var rätt bra klädda, så vi fick klä av oss lite vid första pausen. Dom resterande 1,5 timmarna kände jag inte alls av att jag var så svettig som jag tydligen var. Då jag kom hem och började klä av mig möttes jag av det här innanför jackan:





Ryggen kan jag förstå att jag var ganska blöt bakom, men magen och brösten?! Hur svettas man där? Under brösten kan man lätt börja svettas, men på? Och på magen? Jag hänger då inte riktigt med, men så var det.



Efter jag hade duschat så skulle jag ta hand om klädhögen jag hade gjort med alla kläder jag hade haft på mig. Då upptäckte jag att svetten har börjat tränga sig ut ur sömmarna på min (vind- och vattentäta) jacka!

Summan av kardemumman visade att jag svettades rätt rejält under den cykelturen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0