Vårruset

Så där ja, då var årets upplaga av Vårruset sprunget. Blev inte lika bra tid som förra året, men jag är nöjd med mina 29 minuter. Har inte tränat nå i år, eller ja, en gång. hade i och för sig inte tränat nå förra året heller, men men. Jag är hyffsat nöjd ändå, och inte blir man mindre sugen på Tjejmilen. Funderar på att verkligen försöka få in två konditionspass i veckan plus 2 styrkepass. Det är sommar och med två jobb så kommer det inte bli lätt. Men om jag siktar på ett kondition och ett styrke så borde jag ju kunna hålla det. Och allt utöver är ju bara ett stort plus!


Kommentarer
Postat av: Annika/Anton

hann som vann stockholm maraton sprang på 2 tim 10 min och det är 4,2 mil =P träna lite till så är du snart där ska du se.

2011-05-30 @ 22:23:59
Postat av: lEmmal

Och så var du och sprang och sa inget att du var i Luleå, var ju till och med och tittade på Vårruset :) Vänner & släkt som var och sprang märkte jag :)

2011-05-31 @ 20:28:31
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Lina

Hehe, jo det vet jag! :)

27,45 minuter sprang jag på i år, är grymt nöjd :)

2011-05-31 @ 21:35:29
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0