25 år

Ja, nu har man hunnit fylla 25 år. Halvvägs till 50. Helt sjukt vad gammal man har blivit! Men jag har mindre panik över åldern nu än för 1,5 år sen. Gruvade mig redan förra sommaren över att jag skulle fylla 25 år i år. Men nu känns det bra. Eller bättre i alla fall. Känner mig absolut inte som 25, snarare som 22-23.

Nu ska jag ta hand om röran i sovrummet, övriga lägenheten ser ganska bra ut. Hunnit dammsuga på morgonen och nu har jag sängkläderna och bordsduken på torkning nere i tvättstugan. Måste hinna dammtorka lite sen också, men jag tror jag ska hinna allt. Jag hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: Johan

Annat är de för mig, 27 år men känner mig färdig för pension

2011-11-12 @ 12:56:32
URL: http://norenklattrar.blogg.se/
Postat av: Lina

:) Jag fikade lite i min ensamhet istället, haha ;p

Det är riktigt bra gjort! Det kan jag tänka mig :)

Maten spelar stor roll, det är inte bara träning som förändrar kroppen, som många tror.

Haft en bra födelsedag då? :)

2011-11-12 @ 15:34:35
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0