Återvinningscentralen

Har precis varit ut på två ärenden. Det ena var att köpa en farsdagspresent tillsammans med storebror. Och vi hittade en! Hoppas den passar nu bara. Blev inte den jag blev kär i igår då jag tittade, men tror att pappa uppskattar den här mer.
Sedan skulle jag fara iväg med mina trasiga hemelektroniksaker till soptippen. Men efter att ha snurrat runt på industriområdet ringde jag pappa och fick veta vars det låg. Det låg ju inte alls på industriområdet, utan precis utanför. Men så går det när man aldrig slänger saker. Hade soptippen varit kvar i Korsträsk hade jag hittat, för där har jag varit en gång tidigare. Nåja.

Nu ska jag göra lite lunch och sen tror jag det blir att baka lite innan jag ska iväg på barnpassningsuppdrag. Blir inte så mycket städa idag som jag kanske hade tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0