Breaking Dawn part 1

Jag och Annika var ju som sagt till Luleå igårkväll för att se på nyaste Twilight-filmen Breaking Dawn part 1. Men ingen av oss tyckte att den var speciellt bra. Det hände ju ingenting under dom nästan två timmarna som vi satt där! Riktigt besviken blev man. Men har man nu sett dom tre tidigare filmerna måste man ju fortsätta och se dom två kvarvarande. Så jag kan inte riktigt råda er till att hoppa över den här och se part 2 när den kommer ut. Dom lär ju höra ihop, men det skulle räcka med att se ca 15 minuter av filmen, bara utvalda delar. För filmen skulle lätt kunna tryckas ihop till en 15 minuters film istället.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att man kan tycka olika :)

Jag tyckte den var skitbra.

Tyckte inte den var seg, två timmar gick ju svinfort, men de hade nog ändå kunnat göra bara en film av sista boken.

2011-11-18 @ 16:36:50
URL: http://thebestisyettocome.bloggplatsen.se
Postat av: Jennifer

Det kanske beror på hur entusiastisk man är inför filmen också.

Beror nog mycket på om man läst böckerna eller inte.

Hoppas den är bra när jag väl ser den :P

2011-11-19 @ 01:00:21
Postat av: Lollo

Eller hur, så jäkla spännande var det inte. Jag hade läst på facebook & på bloggar hur alla tyckte den var bra och att de grät massor. Hm, vad grät de till? Nä riktigt besviken är jag. Så nu har jag stora förväntningar på del 2.

2011-11-23 @ 01:26:07
URL: http://louisesodersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0