Heja blogg.se!

Upptäckte idag då jag kollade min blogg via mobilen att texten på inläggena såg likadan ut. Och nu när jag kollar via datorn så är det ju samma text! Hurra! Förut så har det varit en stil på texten om man mobilbloggat och "rätt" stil på texten om man bloggat via datorn. Vilket inte har varit så himla kul direkt. Men nu är det samma, så en tumme upp för blogg.se för det!

Kom hem från Norrfjärden för en stund sen, haft första adventskonserten nu ikväll. Och dagen till ära har jag börjat julpynta! Slog på julmusik på spotify och tog fram lådorna med julpynt. Men trots julmusik, ljusstakar, julstjärnor, röda dukar och tomtar har jag inga julkänslor alls! Man blir nästan deprimerad av att inte ha julkänslor, jag som älskar julen! För en vecka sen hade jag svaga julkänslor, men då låg backen vit och det var nere på -10 om kvällarna. Nu har allt smält, det är halkigt och varmt ute. Jag bor för tusan i norra Norrland, inte många mil från norra polcirkeln och ändå ska vi inte få ha snö! Snälla söta Gud där uppe, och här nere, släpp ner lite snö! Jag ber inte om 2 meter med snö, men 10 cm är väl inte för mycket begärt? Please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0