Svårt att stretcha

Är det bara jag som har problem med att stretcha bröst? Jag tycker det är jättesvårt att få till en bra stretch på bröstmuskulaturen.


Den här klassikern tar ingenting! Vet inte om det är för att jag är överrörlig eller om jag gör fel, men hur svårt ska det inte vara att göra fel?


Det här är en annan klassiker som jag också tycker är svår. Dels för att jag efter ett bröstpass är rätt så trött i bröstet, vilket resulterar i att jag knappt orkar lyfta armarna. (Då jag började träna orkade jag knappt shamponera håret efter träningen, för att jag inte orkade hålla armarna uppe.) Jag har problem att hålla armarna i högläge även om jag inte tränat, blir trött så himla fort. Och även om jag nu skulle råkas hålla armen uppe i drygt 30 sek så tycker jag det är svårt att få till stretchen så den tar rätt.

Har ni några tips på bra stretchövningar för bröst? Tell me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0