Aprikosfärgat

Igårkväll behövde mina naglar verkligen fixas till! Kartonger är inte alltid så bra för naglarna, inte för mina i alla fall. Var tvungen att klippa till dom efter att dom gått av och börjat skiva sig. Har börjat att använda min glasfil mer och mer nu. När jag fick den (av världens bästa Jennifer) så tyckte jag lite sådär om den. Hade önskat mig en eftersom en glasfil är skonsammare för nageln än en pappersfil. Men den är lite läskig att använda, den gnisslar nästan lite då man filar. Men nu kör jag nästan bara med den, den måste ju faktiskt få en andra chans! Och nu har jag accepterat den!

Provade sedan på ett av mina nya nagellack, det aprikosfärgade. Väldigt diskret, men fin färg.


Depend nr 009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0