Bakat på golvet

Idag har jag varit duktig. Dammsugit hela lägenheten och varenda list jag kom åt. Har kopplat ur min trasiga video och DVD och lyckats koppla in DVDn jag fått låna av lillebror, helt själv! Värsta hemmafixaren man är!
Sedan har jag varit på gymet en sväng. Efter middag och dusch satte jag mig på köksgolvet och började baka! Låter kanske tokigare än vad det är. Har rullat myrstackar, och när jag inte har något köksbord så fick det bli köksgolvet. Sitta i soffan vid vardagsrumsbordet kändes som en ryggdödare. Sitta på golvet var väl kanske ingen hit det heller, men tror ändå det var bättre än att sitta i soffan.


Bjuder på en gammal bild från min bakblogg, har inte så mycket bilder längre på datorn efter halvkraschen igår.

Nu ska jag försöka knopa ihop en snygg meny, men vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0