En ny kärlek

Efter träningen idag så for jag och Annika iväg till Hundberget, cyklade dit. Sedan började vi klättringen uppåt, halt och lerigt var det. Men helt klart mödan värt. Jag blev kär då jag kom upp! Jag blev lite småkär i Älvsbyn, det är rätt vackert att titta ut över vidderna där uppe på berget.





Längtar redan tills nästa gång jag får gå upp dit och bara sitta och titta. Tänk er en kylig, frostig morgon. Då första snön har lagt sig. En solnedgång.



Jag och Annika hann planera en hel massa som vi måste göra här uppe. Tror hon blev lite småkär i utsikten också.



Vi fick även besök av en hackspett. Eller kanske var det hackspetten som fick besök?

Kommentarer
Postat av: jonas

Kan rekomendera att gå upp på kanis oxå så får du se utsikten från annat håll :D

2011-10-16 @ 13:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0