Hotrod

För en vecka sedan så såg jag, Annika och Anton film. Det var en av dom fulaste filmerna jag någonsin har sett! Men ack så rolig! Eller, den var så ful att man bara var tvungen att skratta! Så är ni lite trötta och lättroade, se Hotrod! Jag lovar att ni kommer att skratta! Även om ni inte tycker den är rolig så kommer ni att skratta!


Filmen handlar om en kille som kör runt i sin cape på en gammal trampmoped och gör stunts. När hans styvpappa blir sjuk och behöver en hjärtoperation börjar han träna för att klara av att hoppa över 15 bussar med sin lilla trampmoped - och tjäna ihop pengar till operationen för att vinna sin styvpappas hjärta.

Kommentarer
Postat av: Zara

Fan va jag skratta när jag såg den! det var ju ett tag sen, men jag tipsade om den till sofie och nisse. dom brukar tipsa oss om riktiga skitfilmer, och jag sa att nu ska ni få skratta minsann! Dom tyckte det var typ den sämsta skitfilm dom sett, och den var visst inte rolig en sekund. Så då är det dig man ska prata film med;)

2011-10-23 @ 08:52:07
URL: http://zaraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0