Jag ser det snöa!!!

Blir väckt av ett sms från mamma som lyder Snön ligger vit på taken...
Hoppar upp ur sängen, drar för persiennerna och möts av den här synen:



Äntligen är vintern här! Som jag har längtat!

Igår tänkte jag att det finns alltid en  sak som jag önskar mig varje år till min födelsedag, och det är att det ska vara vitt ute då. I mitten på november ska snön ligga som ett tjockt, vitt täcke över världen! Och förhoppningsvis kommer den göra det! Jag gruvar mig och antar att den här snön inte kommer få stanna som den gjorde förra året. Men nu har den visat sig i alla fall.

Bäst att ta fram vinterstövlarna och impregnera dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0