Mycket nu

Jobbade 7:30-15 idag. Har alltså nyss slutat. Men när det inte finns några vikarier får ordinarie personal jobba häcken av sig (och tjäna många fina stålar). Så nu är jag tillbaka på jobbet och jobbar 15:15-21:15. Blir ett 12,5 timmars pass idag.

Imorgon skulle jag ha jobbat en kort dagtur extra, men eftersom det inte finns några vikarier som vill eller kan jobba så får vi rycka ut än en gång. Blir så jag jobbar 8-15:30 imorgon och tjejen som har sin enda lediga dag imorgon jobbar "min" korta dagtur.
Det kanske är tur ibland att ingen jobbar heltid här, för i så fall skulle vi väl få jobba kort lite nu och då...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det både finns vikarier, som KAN & VILL jobba, men kanske e de så att be inte fattar hur man bör ringa ut dem????? iaf inte samma dag eller bara dagen innan, gärna de turer man vet av.. sen e ju kommunen så att dem gärna svartlistar dem som börjar närma sig Las, tex JAG!!? personalen får bara skylla sig själva som jobbar ihjäl sig, vem faan tackar er?! nej säg ifrån o fixa så alla vi andra oxå kan få jobba med en rättvis lön!

2011-10-16 @ 10:51:48
Postat av: Malin G

Jaa de va JAG som kommenterade detta översta!

2011-10-16 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0