Nu suger det

Idag är första dagen på två veckor som jag faktiskt har känt ett sug efter något gott. Då vi skulle servera gamlingarna lite eftermiddagskaffe bjöd vi på mjukpepparkaka och morotskaka. Då kan jag tala om att jag blev lite sugen! Och nu när jag tittade in på några bloggar och man ser fika och godis i rutan, då blir man lite mer sugen. Men jag har klarat mig i två hela veckor helt utan sötsug, så jag är mäkta stolt över mig själv! Bara två veckor kvar nu! Ska försöka hålla mig 1,5 veckor till efter det, men jag kanske lägger till lite mörkt, grovt mjukbröd, så kan man göra sig riktigt mumsiga mackor till kvällsfika. Eller så skippar jag det, vi får se. Nu satsar jag på två veckor till som dom två föregående, och klarar jag det (vilket jag är säker på att jag gör) så kommer jag vara sjukt stolt över mig själv! Jag trodde faktiskt inte att jag hade det i mig, men det vet jag ju inte än heller.

Förhoppningsvis prommis med Elli om ett tag. Blir att se Supernatural fram tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0