Ny tavla

Jag har tidigare haft tre tavlor i mitt kök som föreställer tre olika tablettaskar. Nämligen Fruxo, PimPim och Zoo.

  


Men så bestämde jag att det kanske var dags för något annat där, så dessa tavlor skickade jag hem till mamma för att ha i barnrummet.
Fick en silverfärgad ram för ett tag sen där det ryms 4 foton. Så jag hade tänkt sätta upp kort på mina 3 flickor där (ja, Elensia måste ju såklart få vara med). Men jag har som inte haft några utskrivna foton på dom. Men så tog jag tag i saken igårkväll och satte upp dom bilder jag hade. Så det är mest gamla bilder på Isabelle, Ronja är med på en bild, Elensia inte alls. Men det blir nog att beställa lite foton snart, och så fort jag får dom så blir det att byta ut till nya uppdaterade bilder.


Under tiden får dessa bilder pryda väggen.

Kommentarer
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Hel sötnos!



Vad gullig du är :) Bilder kommer ikväll!

2011-10-24 @ 21:20:20
URL: http://hannahaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0