Renovering

I våras drog jag ju igång ett måleriprojekt hemma hos mamma och pappa. Mamma hade så länge pratat om att få måla spaljen vit, för hon är så kräkless på allt furu som växer där hemma. Så då tog jag tag i saken och startade upp måleriet. Så jag och mamma målade i några dagar, och se så fint det blev!





Lite skillnad va?! Blev jättefint, men det är ju så mycket mer som borde målas vitt. Dörrkarmar, fönsterkarmar, kanske rent av dörrarna också. Öppningen in till köket. Men det är ju bättre med lite mindre furu än bara furu.

(Märks det att jag har lite att skriva om idag?)

Kommentarer
Postat av: Erika

Du skulle skriva om filmen :)

2011-10-21 @ 11:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0