Försenade

Egentligen skulle vi ha suttit på busstransfern till Larnaca flygplats nu. Men mitt i frukosten får vi ett sms från Fritidsresor där det står att flyget är försenat och att vi kommer att bli hämtade kl 12 (11 svensk tid) med buss för att åka till ett annat hotell. Där kommer vi få lunch OCH middag. Nu snackar vi försening! Vi skulle ha lyft kl 14:00, men nu vet vi inte alls. Vi kanske inte är iväg förän sent ikväll någon gång, kanske så sent som efter midnatt. Ingen vet någonting.
Jag har skickat ett sms till Elli, hoppas hon har sett det, och bett henne fixa en vikarie för mig imorgon, för jag kommer inte vara hemma till kl 8 imorgon bitti. Sedan har vi ringt till Johan och bett han boka om vårat flyg från Arlanda till Luleå till imorgon. Så kl 12:20 går det flyget, och tills dess måste vi ha hunnit landa i Arlanda.
Bara en massa tokigheter. Nåja, vi kanske får njuta i solen en stund på det andra hotellet vi kommer bussas till.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hörrö kan du hjälpa mig med en design till bloggen?

De vorse supert ;)

2011-09-12 @ 12:44:19
URL: http://beyondmydream.blogg.se/
Postat av: Johan

Lite vett och etikett kanske? Sådär skriver man inte

2011-09-12 @ 14:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0