Tårtmakeri

Nu har jag suttit i 2,5 timmar och fixat Ronjas tårta. Hon fyller ju 1 år imorgon, lillflickan! Blev ingen avancerad tårta den här gången då jag bara hade ikväll på mig, plus att jag var själv. Brukar ju ha mamma med mig annars. Men den blev fin i alla fall. Kort och tjock! Ni kommer fatta varför imorgon.

Har jobbat hela helgen, därav utebliven bloggning. Igår på timmarna var jag och Karro ut på en promenad, Hälsans Stig blev det och 5 km i benen. Var ganska så stel efter det, men ingen träningsvärk som jag trodde jag skulle få. Tack för det!

Nu ska jag se One Tree Hill innan jag går och sover.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ska bli kul att se det färdiga resulatet! :)



Sv: I Kåbban hade det snöat, toppen av berget var vitt. Och i Kronogård snöade det medans vi var där :)

2011-09-26 @ 09:34:08
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0